newsy

Volkswagen ID.3 walczy z zanieczyszczeniem. Reklama modelu z w pełni naturalnych materiałów

Volkswagen ID.3 reklamuje się się na billboardach wykonanych z materiałów w pełni neutralnych dla środowiska. Efekt robi wrażenie!

Volkswagen ID.3 to najnowszych model niemieckiego producenta. Jest w pełni naturalny dla środowiska. Rodzinny hatchback już trafił do sprzedaży, a w Wielkiej Brytanii jego cena zaczyna się od 30 000 funtów (153 000 zł). Niemiecki producent, choć na sprzedaż modelu nie narzeka, nie rezygnuje z reklam w tym rejonie. Nowa kampania reklamowa dosłownie… ZJADA zanieczyszczenia z powietrza.

Volkswagen ID.3 – w pełni naturalna reklama

Billboardy używane są do promowania pojazdów ID.3 w sześciu dużych miastach – m.in. w Londynie czy w Glasgow. Olbrzymie obrazy w przestrzeni miejskiej stworzone są z materiału o nazwie Airlite. Jest to w 100% naturalna substancja, zaprojektowana, by eliminować bakterie i redukować zanieczyszczenia w przestrzeni miejskiej.

ekologiczny billboard/Volkswagen

Wybrano właśnie taki rodzaj reklamy, a nie ekrany LED lub zwykłe plakaty, ponieważ aż 100 metrów kwadratowych wspomnianej farby równa się 100 metrom kwadratowych lasu! Niesamowity przelicznik.

Niesamowita forma reklamy

Volkswagen wybrał właśnie taką formę reklamy w Wielkiej Brytanii, bo – jak tłumaczy – pragnął pozostać w pełnej zgodzie ze środowiskiem. Niekonwencjonalne reklamy przykuwają również uwagę i są potencjalnie ciekawsze dla odbiorców.

Malowanie billboardów trwało od 3 do 5 dni i miało na celu podkreślenie ekologicznych aspektów VW ID.3.

Co ciekawe, również fabryka VW w Zwickau w Niemczech jest całkowicie zasilana energią odnawialną. Klienci w Wielkiej Brytanii, którzy zdecydują się na zakup ekologicznego ID.3, mogą liczyć na bezpłatne ładowanie auta w ponad 250 sklepach Tesco. Wszystko to, dzięki partnerstwu VW z supermarketem.

Volkswagen ID.3 swoją genezę miał w 2016. Przede wszystkim, marka chciała stworzyć w pełni elektryczny samochód osobowy, produkcja rozpoczęła się w 2019 roku. Z pewnością auto zyskało bardzo dynamiczną stylistykę oraz napęd na tylną oś. Silnik elektryczny w tym modelu dostępny jest w dwóch wariantach mocy: 150 i 204 KM. Wybór możliwy jest między trzema pojemnościami baterii: 45, 58 i 77 kWh. Podsumowując, oferują one odpowiednio 330, 420 i 550 kilometrów zasięgu na jednym ładowaniu silnika.